Login voor meer info of maak een account aan
1970
Honda CB750 K0/K1
- Jaar1970
- Kilometerstand600 km
- ConditieUitstekend
- StatusTe koop
- VINCB750 - 1065287
Volledig gereviseerde motor
De tijdloze rode lak, de vier-in-vier uitlaat en de kenmerkende details maken dit een ware showbike.Iconische kleur en afwerking
Klassiek rood met 4-in-4 uitlaat en alle vintage details die dit een game-changer maakten.
Zeldzaam overgangsmodel K0/K1
Gewilde mix van vroege K0-stijl met K1-frame – een droom voor verzamelaars.
Over deze motorfiets
Honda CB750 K0/K1
Een icoon uit de motorhistorie: de Honda CB750 K0/K1 uit 1970 in klassiek rood. Deze motor is volledig gereviseerd en heeft sindsdien slechts 600 kilometer gereden. Deze CB750 is een combinatie van de vroege K0-details en het frame van de K1-serie, zoals vaker voorkwam in het overgangsjaar 1970. De motor werd oorspronkelijk geleverd in Finland, en verkeert nu in topstaat – klaar om te rijden of te bewonderen. Een unieke kans om een stukje motorfietsgeschiedenis in bijna nieuwstaat te bezitten.Details van de motorfiets
- Jaar1970
- Kilometerstand600 km
- ConditieUitstekend
- StatusTe koop
- VINCB750 - 1065287
- MerkHonda
- ModelCB750 K0
- Aantal CC750
- Motortype 4 takt
- KleurRood
Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in:
Verzendtijden variëren afhankelijk van de bestemming en de gekozen transportmethode. Zeevracht kan langer duren, meestal 2-4 weken, terwijl luchtvracht sneller maar duurder is, meestal 7-10 dagen. Vrachtwagentransport binnen Europa kan ongeveer 5-7 dagen duren. We geven u een geschatte levertijd wanneer we de verzending regelen.
Wij accepteren alleen betalingen via bankoverschrijving of contante betalingen bij het persoonlijk ophalen van de fiets. Let op: wij accepteren maximaal € 15.000 contant en accepteren geen biljetten van € 200 en € 500.
Jazeker! We hebben drie fysieke showrooms in Nederland waar u van harte welkom bent om de fiets in het echt te komen bekijken. Niet in de buurt? We kunnen ook een videogesprek inplannen. Veel van onze klanten buiten de EU vinden dit vooral handig en waardevol, omdat ze dan de fiets van dichterbij kunnen bekijken zonder dat ze hoeven te reizen.
